Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingenveld. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger je bestelling feestelijk ingepakt thuisbezorgd krijgt. Indien je er een persoonlijk bericht aan toe wilt voegen, dan kun je dit in het opmerkingenveld schrijven en wij zetten het op de kaart.
Wat is de levertijd van mijn webshop bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. Bestel je gepersonaliseerde artikelen of grote aantallen met maatwerk? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. Je wordt hiervan altijd op de hoogte gebracht.
Als ik een offerte aanvraag, zit ik dan ergens aan vast?
De offerte ontvang je geheel vrijblijvend. Pas na akkoord op de offerte is de bestelling definitief.
Wanneer moet ik betalen?
Formaat
Zie je een leuke kaart op de website, maar wil je deze graag in een ander formaat. Dat kan! We zetten het ontwerp dan om in het gewenste formaat. Geef je voorkeur door bij het veld ‘opmerkingen’ in de offerte aanvraag.
Ontwerp aanpassen
Elk ontwerp is aan te passen wat betreft tekst, kleur en lettertypes of papiersoort. Ook is het mogelijk om er bijvoorbeeld een foto of illustratie aan toe te voegen. Voor grote aanpassingen brengen we mogelijk kosten in rekening, uiteraard word je hierover geïnformeerd.
Enveloppen
De enveloppen kunnen eerder worden verstuurd. Dit kun je tijdens de offerteaanvraag aangeven. Houd wel rekening met extra verzendkosten.
Sluitstickers
Een overzicht van alle sluitstickers vind je hier. Tijdens de offerteaanvraag kun je aangeven welke je graag wilt hebben.
Kunnen jullie de kaarten ook in zijn geheel voor ons versturen?
Dat kan zeker! Dit kost € 0,55 cent per te versturen kaartje, exclusief de kosten van het bedrukken van de enveloppen / etiketten en de kosten van de postzegels.
Krijg ik na de digitale proefdruk ook een fysiek kaartje toegestuurd?
Heb je gekozen voor een bloeikaart, dan ontvang je altijd een proefdruk op groeipapier.
Heb je gekozen voor een kaart met folie of preeg dan kunnen we helaas geen ‘echte’ proefdruk maken. In verband met de ambachtelijke druktechniek is dit niet mogelijk. Met deze techniek kost één kaartje, dat we dan helemaal op maat maken en laten drukken, net zoveel als vijftig kaartjes. Wel kun je een voorbeeldkaartje ontvangen, zodat je de kwaliteit van het papier, de folie, of preeg goed kunt bekijken.
Staat je vraag er niet tussen?
Stuur gerust een mailtje en ik beantwoord je vraag > info@kekootje.nl